skip to Main Content

Een 100% bevlogen jaar

100% Leiden

100% bevlogen jaar

Het einde van het jaar is in zicht. Dé periode om de jaaroverzichten en analyses op te stellen en de mooiste acties van het jaar te delen. Het jaar 2021 was anders dan de andere jaren. Online marketing kreeg nog meer focus. Dat betekende dat wij voor veel nieuwe en bestaande klanten aan de slag gingen met campagnes, online advertenties en content creatie. Daarnaast kwamen er veel frisse merkontwerpen van onze tekentafel. Benieuwd naar ons uitdagende jaar? Christine & Danielle delen de vijf highlights van dit jaar met je!

#1 Wijn = fijn

Waar we vorig jaar nog zeiden: “We willen graag meer in de food gaan doen”, kwamen er dit jaar maar liefst drie wijn- en champagne merken met uiteenlopende vraagstukken naar ons toe. Van het optimaliseren van hun software in WordPress tot en met het uitvoeren van campagnes, e-mailmarketing en de uitwerking van social media posts. Het resultaat? Een sfeervolle website voor lepatapouf.com en een groei van tot nu toe 226 volgers voor De Leidse Fles. Proost!

Le Patapouf en Leidse Fles

#2 Shoppen in de meest complete webshops

Tijdens de hele coronaperiode was een webshop voor veel van onze klanten niet meer weg te denken. We optimaliseerden de user experience voor deze shops. Daarnaast maakten we extra slagen op het gebied van zoekmachine optimalisatie (SEO) en hebben wij verschillende Google Ads campagnes opgezet om meer conversies in de webshops te realiseren. De topper van dit najaar is de webshop van shopdetrend.nl. Een mooie interieurshop met ruim 10.000 artikelen van uiteenlopende interieurmerken. Voor de feestdagen wil je hier zeker iets bestellen!

#3 Teamwork

Ons 100% team bestaat uit enthousiaste contentmarketeers, webdevelopers en designers. Dit jaar breiden we het uit met maar liefs vier nieuwe toppers. Elk met hun eigen expertise en een gezonde dosis kennis en ervaring. Deze toppers hadden we bovendien hard nodig voor de extra vraag vanuit onze bestaande klanten. We zijn blij met een compleet team dat graag de handen uit de mouwen steekt en zorgt voor mooie merkactivaties voor onze klanten.

Teamwork

#4 Meer stories. Meer bereik. Meer engagement

Heb jij jouw eerste story al geplaatst? Dit jaar gingen we los met het plaatsen van stories. Instagram loopt er vol mee… maar met succes. We bereiken meer mensen en krijgen meer fans. Dit zorgt voor meer betrokkenheid en naamsbekendheid voor de merken. Lijkt het jou ook interessant om het onderhoud van de social media kanalen uit te besteden? Wij zijn op de hoogte van alle ins en outs en weten meer meetbaar succes en bereik te creëren voor onze klantaccounts. Samen zorgen we voor het bouwen van een mooie community, zoals dit jaar voor Shop de Trend en Kerstbomen Hoofddorp.

   

#5 Sterke merken

Met de komst van ons 100% branding model wordt de weg naar een nieuw merk nog leuker. Met dit model maken we zes stops in Leiden en komen we tot een nieuwe identiteit die we samen uitwerken tot een nieuwe merkuitstraling. Met een aantal sessies, stappen en een duidelijke routekaart, komen we altijd met succes bij de finish. Samen met Watertoren Bollenstreek hebben we het 100% branding. model doorlopen. Kijk je mee?

Watertoren Bollenstreek

We sluiten met trots het jaar af en kijken met 100% enthousiasme snel vooruit naar 2022. Een nieuw jaar met nog meer uitdagingen! Wij zijn er klaar voor, jij ook?

 

Ontvang tips & inspiratie in je mailbox

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Lees nog meer over dit onderwerp

Inspiratie, tips en trends

Waarom Visuele Content Zo Belangrijk Is
Back To Top