Ga naar hoofdinhoud

100% Wrapped 2022 staat voor je klaar

Jordy

Welkom bij de 100% Wrapped, editie 2022! Het jaar komt langzaamaan tot zijn einde en dat is hét moment om terug te blikken op het afgelopen jaar en vooruit te kijken naar het nieuwe jaar. Een terugblik doen wij dit jaar op de Spotify manier met 100% Wrapped. Van topprojecten, topbranches, dagen op kantoor en natuurlijk topcollega’s. Sit back, relax and enjoy!

Gewerkt aan deze topprojecten

Wow! Wat was 2022 een jaar. Een jaar met zoveel verschillende opdrachten en projecten. Of het nu ging om een volledige huisstijl make-over, social media strategie opzetten of de oplevering van een website voorzien van de nieuwste technologie. We deden het allemaal in 2022.

Onze highlights zijn:

  • Kunstboek Jasper van der Wel: Jasper van der Wel (1947 – 2021) leefde nadrukkelijk voor zijn grafische kunst. Hij werkte altijd in de voor hem zo kenmerkende kleuren en hanteerde een filosofisch uitgangspunt. In zijn etsen gaf hij vorm aan zijn zoektocht naar het verleden, heden en de toekomst. Deze kunstwerken hebben wij een kunstboek van gemaakt om zo een ode te geven aan zijn leven en kunstwerken.
  • Kom in de Kas: Na twee jaar geen evenement, mocht het dit jaar eindelijk weer: Kom in de Kas! Kom in de Kas is hét glastuinbouwevenement van Nederland. Bezoekers krijgen de kans om een kijkje te nemen in kassen door heel Nederland. Kom in de Kas ondersteunen wij al een aantal jaar met betrekking tot de materialen voor de regio’s, website onderhoud, advertising en social media. Zo ook dit jaar! Deze speciale editie in juni trok maar liefst 100.00 bezoekers.
  • Bang & Olufsen: Van Rotterdam tot Alkmaar en vele winkels die daar tussen zitten. Voor een flink aantal Bang & Olufsen dealers hebben we gezorgd dat de klanten altijd online en offline op de hoogte zijn van het laatste Bang & Olufsen nieuws. Een nieuwe hoofdtelefoon. Een nieuwe soundbar. Een limited edition speaker. En als opvallende lancering eind 2023…. de Beosound Theatre. Een prachtig ontworpen televisie met soundbar voor een ultieme bioscoopervaring.
  • Syngenta: Wij zijn dit jaar nóg verder gegaan dan het magazine van Syngenta. Naast het migreren van alle content hebben wij alle pagina’s in 4 verschillende talen vertaald, houden we de website actueel, maken we begrijpelijke illustraties over alle processen en blijven we de website verbeteren door pakkende content met illustraties.
  • NWH Jobs: NWH Jobs is hét uitzendbureau van de Duin- en Bollenstreek en daarbuiten. Zij werken met internationale werknemers en helpen hen in het gehele proces begeleiden. Van naar Nederland komen tot helpen met huisvesting. Aangezien dit de afgelopen 15 jaar zo hard is gegroeid, hebben wij geholpen met de online en offline vindbaarheid van NWH Jobs. Op deze manier kunnen zij hun verhaal goed naar buiten brengen en blijven werken aan de beste match tussen opdrachtgever en uitzendkracht.

Leuk om te weten…

In 2022 zijn wij voor klanten in nieuwe sectoren aan de slag gegaan. Zo werken we aan opdrachten voor klanten in deze nieuwe sectoren:

  1. Food
  2. Kunst
  3. Onderwijs
  4. Zorg
  5. Vastgoed

Naast dat we voor veel nieuwe klanten aan de slag zijn gegaan, hebben we ook voor huidige klanten aan nieuwe opdrachten gewerkt.

Top 5 focus werkzaamheden

Met zoveel verschillende projecten en klanten hebben wij ook veel verschillende werkzaamheden. De top 5 werkzaamheden waar wij ons mee bezig houden zijn:

  1. Website: UX-proof websites en webshops creëren
  2. Online Ads: SEA campagnes en Social Ads
  3. Social Media en Videocontent: Foto’s en bewegende content zoals video’s en Reels maken
  4. Online vindbaarheid: SEO-content creëren
  5. Design: Unieke designs, huisstijl en campagnes opzetten

Het 100% topteam

Het team van 100% Leiden groeit… Van 9 naar 15 collega’s. We hebben dit jaar veel nieuwe collega’s verwelkomd, namelijk: Simone, Jasmijn, Noortje en B’Elanna! Daarnaast zijn onze twee stagiaires Lonneke en Jordy 100% blijvertjes. Zij werken nu voor Team Content en Team Web. En daar zijn wij superblij mee! Het 100% Leiden team breiden we steeds verder uit om onze klanten nóg beter van dienst te zijn.

Een dag bij 100% Leiden

Van de wekker die gaat en de eerste die de deur opent van kantoor tot de meetings met klanten en borrels. Iedere dag is anders bij 100% Leiden. In 2022 begonnen we de ochtend met veel kopjes koffie en thee, het bijwerken van onze planning voor de dag, de ingeplande social post checken van alle klanten, teammeetings en contentoverlegjes. De middag bestond uit contentplanningen opstellen, websites updates uitvoeren, advertenties opmaken, webteksten schrijven en websiteontwerpen uitwerken. Aan het einde van de middag hadden we laatste meetings met klanten, gingen we bij onze klanten langs of hadden we een domibo/vrijmibo.

Recap 2022

Wij kijken 100% positief terug op 2022. Wij kijken uit naar volgend jaar, dan bestaat 100% Leiden 10 jaar. Dat is een jubileum dat zeker wordt gevierd. Als team blikken we terug op een mooi jaar:

“2022 was een jaar waar we hard hebben gewerkt, een enorm leuke uitbreiding van het team hadden en heel veel nieuwe klanten hebben mogen verwelkomen. Daar worden we echt heel blij van. Online succes maak je samen met klanten en daarom is het fijn dat we dicht bij onze klanten staan. Op naar nog meer mooie successen in 2023!” – Team 100% Leiden

Dit was onze 100% Wrapped 2022, maar niet getreurd want het jubileumjaar 2023 heeft heel veel mooie dingen in petto. Houd onze kanalen in de gaten om 100% op de hoogte te blijven van onze nieuw avonturen.

Ontvang tips & inspiratie in je mailbox

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Lees nog meer over dit onderwerp

Inspiratie, tips en trends

Hoe Maak Je Een Creatieve Valentijnsdag Campagne?
Back To Top