skip to Main Content

Kijkshop.nl. Kijk. Klik. Klaar.

Weet je nog… de glazen vitrines van vroeger? In een winkel waarbij je vanuit de vitrines met een briefje je bestelling doorgaf bij de toonbank? Een winkelbeleving waar veel consumenten het nog steeds over hebben. Deze fysieke winkels zijn er niet meer, maar kijkshop.nl wel! Het vernieuwde kijkshop.nl is in 2019 als online platform gelanceerd. Uniek en innovatief. Je vindt er meer dan 800 categorieën aan producten. Van de beste beauty, elektronica en huishoudelijke producten tot televisies, audiosystemen en heerlijke zwembaden.

Het merk

Online platform

Wij bouwen mee aan de naamsbekendheid van het merk kijkshop.nl en denken al vanaf de beginfase mee met de branding strategie. Het unieke aan het platform is dat de producten direct van de officiële importeur of distributeur snel en veilig worden verstuurd. Hierdoor is er geen voorraad nodig. En dat maakt alles net wat interessanter.

Kijk. Klik. Klaar.

Kijkshop.nl biedt de leukste producten voor een scherpe prijs aan. En dat allemaal met de pay-off: kijk, klik, klaar. De tone of voice is luchtig en toegankelijk. Dat geeft ons veel ruimte om te blijven vernieuwen en creatief om te gaan met de visuele elementen. De combinatie hiervan geeft kijkshop.nl een eigen karakter en dat zorgt voor onderscheidt als we kijken naar de concurrenten.

Kijkshop.nl

Social media

Contentmarketing

Bij kijkshop.nl draait alles uiteindelijk om sales. Dit salesdoel ondersteunen wij met social media, nieuwsbrieven, folders en advertenties. Zo zorgen wij voor het vergroten van de audience via social media, tonen wij producten via nieuwsbrieven en zie je de nieuwe folder wekelijks voorbijkomen in de app van Reclamefolder. Door alle resultaten nauwkeurig te tracken weten wij waar we op in kunnen spelen. Dat alles om het bereik te optimaliseren en iedereen kennis te laten maken met kijkshop.nl.

Back To Top